img 20241226 130440 scaled

методична година «Проєкт- дні води»

В ДНЗ №2 «Ялинка» відбулась методична година для вихователів на тему «Проєкт- дні води». Вихователь-методист І. Добровольська розкрила зміст активних та інтерактивних методів роботи з дошкільниками, використання яких дає змогу сформувати у дітей усвідомлення цінності води та навчити ощадливо її […]

Read more →
img 20241127 133538 scaled

Валеологічний всеобуч

В ДНЗ №2 «Ялинка» відбувся валеологічний всеобуч «Формування валеологічної свідомості дошкільників в умовах ДНЗ». Вихователь-методист І. Добровольська ознайомила присутніх з теоретичними аспектами валеологічної культури дитини. Вихователі Х.Семкович та О.Звєрєва проаналізували результати онлайн- опитування серед батьків і педагогів на тему «Валеологія […]

Read more →
img 20241030 132135 scaled

методичний всеобуч на платформі НУМО за методикою ECERS-3.

У ДНЗ № 2 «Ялинка» відбувся методичний всеобуч на платформі НУМО за методикою ECERS-3. Педагоги ознайомились із системою критеріїв оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти та дізнались яким чином має бути облаштований та візуально оформлений простір дитячого садка. […]

Read more →
mycollages 2024 04 23t155500.966

Гра-квест «Мандрівка у світ психології».

З нагоди Всеукраїнського дня психолога,який святкують 23 квітня, в ДНЗ №2 «Ялинка» відбувся захоплюючий квест «Мандрівка у світ психології». Учасники змагалися у вирішенні ребусів, головоломок, виконували творчі завдання, були дуже зосереджені та віддані своїм командам, що дозволило їм успішно пройти […]

Read more →
0 02 05 46116e02426e97678335fe266ed2ee24763d0d370e1b6f49b8ff6dd18847109e 27ec60fe6db

семінар-супутник “Гендерне виховання як складова освітнього процесу”

#Батьківство_без_гендерних_стереотипів #Дивимось_на_світ_через_гендерні_окуляри Гендерне виховання поступово стає важливою частиною навчально-виховного процесу, і хоча гендерна сегрегація ще нікуди не поділася, але позитивні зрушення вже помітні. 5 квітня 2024 року в ДНЗ №2 “Ялинка” відбувся семінар-супутник “Гендерне виховання як складова освітнього процесу”. Модератори […]

Read more →
mycollages 2024 03 05t195112.541

семінар-практикум «Наступність. Формування базової навички «Я та мій вибір»

Сьогодні, коли в Україні відбувається глибинне реформування системи освіти, важливе місце в цьому процесі посідає проблема наступності між дошкільною та початковою освітою. 5 березня в ДНЗ №2 «Ялинка» відбувся семінар-практикум на тему «Наступність. Формування базової навички «Я та мій вибір». […]

Read more →
409629804 869217761659633 798320561796557947 n

Правова вікторина «Знавці права».

З нагоди Міжнародного дня прав людини в ДНЗ №2 «Ялинка» відбулася правова вікторина під назвою «Знавці права». У заході взяли участь педагогічні працівники закладу, які азартно працювали над вирішенням цікавих та різноманітних завдань вікторини та продемонстрували гарні знання норм Конституції […]

Read more →
img 20231124 132303 rotated

Семінар-практикум “Забезпечення наступності між ланками дошкільної та початкової освіти”

Видатний педагог В.О. Сухомлинський ще багато років тому говорив: «Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дитини. Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити сьогодні те, що робила вчора. Нехай нове з’явиться в її житті поступово і не збентежує лавиною […]

Read more →
mycollages 72

“Психологічна підтримка учасників освітнього процесу під час війни”

Сьогодні всі учасники освітнього процесу більш, ніж будь-коли раніше, потребують психологічної підтримки і допомоги. Тому з метою розширення психологічної обізнаності 17 травня 2023 року у ДНЗ №2 “Ялинка” відбувся семінар-практикум з елементами тренінгу на тему “Психологічна підтримка учасників освітнього процесу […]

Read more →
unnamed file 1

Методична робота в ДНЗ.

Методична робота в закладі дошкільної освіти №2 “Ялинка” ґрунтується на сучасних досягненнях психолого-педагогічної науки з урахуванням професійної та особистісної зрілості педагогів. Методична робота закладу дошкільної освіти спрямована на: — вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя; — стимулювання творчого потенціалу […]

Read more →
Перейти до вмісту