Методична робота в ДНЗ.

Методична робота в закладі дошкільної освіти №2 “Ялинка” ґрунтується на сучасних досягненнях психолого-педагогічної науки з урахуванням професійної та особистісної зрілості педагогів.
Методична робота закладу дошкільної освіти спрямована на:
  • — вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя;
  • — стимулювання творчого потенціалу педагогів;
  • — підвищення педагогічної культури педагогів;
  • — вдосконалення педагогічної майстерності;
  • — розвиток спеціальних умінь та навичок;
  • — формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.

Напрямки методичної роботи:
• підвищення соціально – психологічної культури вихователів;
• вдосконалення педагогічної майстерності;
• сприяння в опануванні світовою та національною, мовою і побутовою культурою;
• розвиток спеціальних умінь та навичок

Принципи методичної роботи:

  • педагогічна співпраця з вихователем;
  • робота в режимі довіри, доброзичливості;
  • творча атмосфера, стимулювання творчої активності;
  • принцип допоміжно-регульованого контролю;
  • надання вихователеві права вибору;
  •  системність методичних заходів;
  •  принцип «Я – повідомлень” у спілкуванні;
  •  щоденна допомога;
Зміст методичної роботи реалізується через такі форми:

Колективні:

  • — інструктивно-методичні наради;
  • — педагогічні ради;
  • — педагогічні читання;
  • — теоретичні семінари;
  • — семінари-практикуми;
  • — колективні перегляди освітнього процесу
Групові:
  • — методичні об’єднання вихователів раннього та дошкільного віку груп; інструкторів з фізкультури, практичних психологів, музичних керівників;
  • — робота творчих груп ( динамічні групи за технологією проектного офісу);
  • — консультації (оф/онлайн)
Індивідуальні:
  • — наставництво;
  • — самоосвіта;
  • — взаємовідвідування;
  • — робота над проблемними питаннями;
  • — атестація
    В закладі дошкільної освіти стимулювання творчого потенціалу базується на принципах методичної роботи:
    • — педагогічна співпраця з вихователем
    • — робота в режимі довіри, доброзичливості
    • — творча атмосфера , стимулювання творчої активності
    • — принцип допоміжне – регульованого контролю
    • — надання вихователеві права вибору
    • — системність методичних заходів
    • — принцип «Я – повідомлень” у спілкуванні
    • — щоденна допомога
    • — випереджувальний характер методичної роботи.
    В методичному кабінеті закладу дошкільної освіти створені умови для організації методичної роботи
    Інформаційні матеріали:
    • — нормативні документи, інструктивно – методичні матеріали;
    • — матеріали з правової освіти;
    • — управління та контроль;
    • — матеріали атестації педпрацівників;
    • — робота з батьками;
    • — матеріали участі ЗДО в районних заходах;
    • — фото, відео – матеріали.
    • Вся методична робота в закладі дошкільної освіти підпорядкована систематичному плану роботи, який складається на основі глибокого аналізу за минулий навчальний рік, комплексного вивчення результатів, здобутків, педагогічних знахідок.
      Види і форми планування освітнього процесу в закладі дошкільної освіти обговорюються та схвалюються педрадою на початку навчального року. При плануванні роботи закладу дошкільної освіти керуємося принципом актуальності, науковості, наступності, перспективності, системності, які забезпечують відповідність змісту планів досягненням психолого-педагогічної науки та позитивного педагогічного досвіду, орієнтацію змісту плану на потреби сьогодення та забезпечення якості розвитку, вихованості та навченості дітей.
Поширити: